det var den dagen

Då lutar ennu en dag mot sitt slut och nu sitter man här igen med datorn i knät bakåt lutad i soffan. Dagen har jag spenderat med älskling såklart, vi följde med hans mormor när hon skulle på fotvård, medans hon var där gick vi & käkade lite lunch på Frasses. & det gör vi aldrig mer om den tiden på dagen. bara massa snorvalpar från polhemskolan. Usch & fy, jag är verkligen glad att jag slipper gå där nu. Efter vi käkat klart gick vi tillbaka till södertull och hämtade älsklings mormor och tog bussen hem igen. Var hemma hos henne en stund sen gick vi hem ett par timmar för att sen gå hem till svärföräldrarna och käka lite tårta eftersom svärmor fyller år idag, precis som vår lilla wille :). & nu sitter jag här igen och ska fördriva tiden till klockan 22:00 för då börjar paradise hotel! heja jackie!..

Kommentarer
Postat av: frida

yes box :-D

2010-02-01 @ 20:08:21
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0