vår jul

Haft en riktigt mysig jul tillsammans med våra familjer :) .. I torsdags var vi hos min bror med familj. Vi fikade och grabbarna fick öppna sina julklappar från oss. Och självaste julafton på förmiddagen var jag och älskling hos mamma och pappa och åt god mat och hade de trevligt. Sen på kvällen var vi hos älsklings mormor med hans familj, jätte trevligt! :) .. Vi fick mest pengar i julklapp så det var riktigt bra ! :) för vi ska ju köpa lite nya möbler hade vi tänkt. ett nytt databord och en byrå. Sen i januari ska vi börja fixa i bebisens rum :D .. tapetsera osv. Möblerna ska vi vänta lite med tills det har gått ett tag. Små grejer kan man köpa men vi vill vänta med säng, vagn osv :) ..

och imorgon tänkte jag ringa för att få tid för vul också så vi får se att det verkligen är en bebis i magen och hur länge jag gått.  Det är svårt att fatta, vi måste ha bevis. Just nu är vi ganska oroliga men det är väl ganska vanligt.
Hoppas iaf att jag får tid direkt imorgon så vi slipper gå fler dagar och vara oroliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, läste att ni skulle boka tid för UL och undrar om ni fick nån tid? Tänkte rutin UL brukar ju vara vid v18 ca. Men tänkte om man kanske fick komma tidigare (på ett till ul) om man ringde och fråga? :D Hör gärna va dig om hur det gick.. med boknigen alltså xD

2011-01-04 @ 19:00:56
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0