sjukstuga

Ja, Det är en riktig sjukstuga här hemma. Både jag och älskling är sjuka. Förkylda och jävliga är vi.  Jag börjar bli lite piggare men långt ifrån frisk. Verkligen inte kul att vara förkyld. usch nej! ..

Så vad händer annars då? , Ingenting.. Sitter och kollar runt på lite olika bebissidor såklart :p .
jag hittar så mycket fint, jag vill köpa allt! men det går ju inte. hehe.  vi har iaf bestämt att vi ska skriva upp allt vi ska köpa och köpa lite saker varje månad nu tills bebis kommer, istället för att köpa allt på en och samma gång.  Så nästa månad ska vi köpa en garderob åt lilla bebisen där hon/han ska få ha sina kläder. sen köper vi säkert lite småsaker. men dem "stora" sakerna delar vi upp och köper olika månader :) .. det är ju så mycket man ska ha! ..
ni som har barn kan mer än gärna skriva en lista vad man kan köpa :) .. vagn ska vi köpa i sommar iaf så de köper vi sist av allt hade vi tänkt.

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja man är ju orolig till och från tills man håller i ett friskt barn men det kommer bli toppen. Hoppas ni blir frisk snart!

2010-12-29 @ 21:55:32
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: frida-mamma till lovis

Gud vad glad jag är för eran skull :)

Vilken vecka är du i nu ? krya på er

2011-01-01 @ 23:43:21
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: aha okej :) Hoppas ni får en tid snart iaf!

2011-01-06 @ 17:19:20
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0