nu är det helg, igen

Fredag och det innebär att det är helg! .. Denna vecka har det vart lungt med jobb för mig, men älskling har jobbat hela veckan, så i helgen blir det att umgås lite extra mycket med honom :) .  Har funderat så mycket på jobb nu den senaste tiden, det är inte så kul att jobba mellan 4 - 15 dagar i månaden. Man vet ju aldrig hur mycket pengar man kommer ha en månad. så jävla drygt!. Jag vill ha ett jobb och det är NU. Men det är såklart man inte tar vilket jobb som helst, man ska faktisk trivas och må bra på jobbet, det är mycket viktigt. Och man ska aboslut gilla det man jobbar med, inte bara ta ett jobb för att ha ett jobb lixom. Det skulle jag iaf aldrig göra och det är nog många som håller med mig om det.

Ja, så i veckan har det inte hänt så mycket för min del, träffat Frida, Hampus och lille William :) sen nästan bara vart hemma och tagit det lungt. Och nu har jag börjat mått dåligt också, mår lite små illa. Var värre igår men idag är det bättre. så hoppas det inte är nå magsjuka på g. tror jag redan hade spytt då. Funderar om det är mensen som spökar, ska ha den nu i dagarna så. Och eftersom jag har ont i livmodern, som riktig mensvärk lite titt som tätt och ömma bröst så är mensen garanterat påväg så det är nog därför jag mår illa också. Kroppen fungerar så konstigt ibland så man vet aldrig :p ..

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva så avrundar där.  skriver snart igen :)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0