måndag

Så var det måndag igen :) . Haft en skön helg,
Fredags: Åkte ner på stan och fixade en ny telefon till älskling, sen åkte han och jobbade och jag var bara hemma, när han kom hem blev det mat sen gick vi över till Frida och Hampus och umgicks med dom :)

Lördags: Åkte ner på stan och fixade ny telefon till mig ( gjorde inte det på fredagen för jag ville tänka efter lite eftersom jag redan hade ett abonemang med bindningstid kvar och var tvungen att fixa en slutfaktura på den gamla innan jag skaffa en ny) . Sen efter stan åkte jag hem till mamma och pappa, och vi åkte vidare hem till storebror med familj. Det var så skönt att träffa allihopa! :) . Det var så länge sen jag var där så det var riktigt kul att träffa dom alla :) . Blev bjuden på god mat också :) . Efter vi vart där några timmar stjusade mamma och pappa hem  mig och resten av kvällen blev det bara lungt.

Söndag: En riktig slappdag :)


och idag är det lucia också, inget speciellt enligt mig, men det blir väl mer speciellt den dagen man själv har barn :)

nu har älskling cyklat till jobbet och jag ska väl göra någon nytta här hemma.

ha de bra!

byebye


denna telefon blev det för både mig och älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0