vinter morgon

Jag klev nyss upp, och man blir så glad när man ser ut genom fönstret & det är alldeles vitt! Det är så fint när det är såhär mycket snö ute, & det är helt underbart att det ligger kvar nu till jul! :)

Nu sitter jag här nyduchad och ska snart äta lite frukost innan pappa kommer & hämtar mig för att sen åka och hämta upp mamma hemma hos dem, & sen mot köpis för att handla julklappar till broders tre killar!
Min jul ser väl rätt okej ut i år, imorgon ska vi fira med min släkt. Alltså mamma, pappa, bror & hans familj, farmor & farfar. Sen på självaste julafton är vi med markus familj. Hans mormor, morbror, kusin, hans mamma & pappa, farmor. Det kommer bli riktigt mysigt! Lite tråkigt att jag inte träffar min familj på julafton för de har jag ju gjort varje år, men det blir bra det här också.. Måste ju vänja oss till den dagen vi har barn, för då kommer det säkert se ut såhär då också.

Nu ska jag gå & äta något innan pappa kommer, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0