2010

Ja, då var ennu ett år över & ett nytt år startar. Mitt år har varit hyffsat bra. inte så mycket som hänt mer än att jag tagit studenten som jag är så himla stolt över mig själv att jag gjort! sen har livet rullat på som vanligt bara och det är jag riktigt nöjd med också, eftersom jag delar min vardag med min underbara sambo Markus. Nu hoppas vi på att 2010 ska bli ennu bättre med en liten översakning :) ..
Medans dem flesta super sig fulla idag ska jag jobba, även så imorgon & på lördag. men jag ser framimot det :)
tråkigt bara att man inte får fira det nya året med älskling! :/ men men, sånt man får räkna med ibland.

nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag göra mig iordning. byebye!

Gott nytt år allesammans & hoppas ni får ett riktigt lyckat 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0